.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی مازندران برای ارايه خدمات به مسافران در تعطيلات عيد سعيد فطر
مازندران برای ارايه خدمات به مسافران در تعطيلات عيد سعيد فطر آمادگی کامل دارد.

به گزارش شمال نیوز ،علی نبيان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اينكه فعاليت ستاد برای ارايه خدمات مطلوب به مسافران پیش از نوروز آغاز شده است، گفت: با توجه به جایگاه خاص گردشگری در مازندران٬ شاهد حضور مسافران در استان هستیم٬ ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران بصورت دائمی فعالیت می کند.

وی با بیان اينكه از ۲۷ اسفند ۹۵ تا ۱۵ خرداد امسال ۱۴ میلیون و ۷۰ هزار و ۷۸۰ نفر شب٬ گردشگر در استان اقامت کردند افزود: این آمار نشانگر آن است که از ۱۵ فروردین تا ۱۵ خرداد ۹۶ طی دو ماه بیش از ۲ میلیون نفر مسافر در استان اقامت داشته اند که در خور توجه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از آمادگی كامل كميته های 12 گانه برای ارايه خدمات به مسافران در تعطيلات پيش رو خبر داد و گفت: ستاد اجرايی خدمات سفر در ايام تعطيلات عيد سعيد فطر برای ارايه بهينه خدمات به مسافران استقرار كامل خواهد داشت.

علی نبيان بر افزايش نظارت ها در بخش های مختلف از سوی كميته های مسئول ستاد از آغاز هفته آينده تاكيد كرد و افزود: برنامه ريزی های لازم براي رقم زدن تابستانی زيبا برای مسافران در حال انجام است.

وی گفت: در ايام تعطيلات نوروز امسال 14 نمايشگاه صنايع دستی به عرضه محصولات توليدی استان به گردشگران پرداخته اند و اقدامات و برنامه های فرهنگی مناسبی در سراسر استان به اجرا درآمده است.

نبیان افزود: نمايشگاه های ياد شده طی تعطيلات نوروز بالغ بر 8 ميليارد تومان فروش داشته است.

بزرگ نيا مدير كل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری استان و دبير اين ستاد و مسئولين كميته های 12 گانه ستاد اجرايی خدمات سفر به ارايه گزارش از آمادگی دستگاه های متبوع برای ارايه خدمات به مسافران پرداختند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.